pondělí 11. listopadu 2013

Výsledky soutěže o knihu Foodblogeři

 

Je to tu!

Obálka

Včera byla uzavřena soutěž o knihu Foodblogeři a dnes proběhlo losování. Do soutěže se zapojilo 33 z vás, ale bohužel, jen jeden mohl vyhrát.

A jak jsem určila vítěze? Vybrat nejlepší komentář by bylo náramně těžké, protože všechny vaše komentáře byly úžasné a zhltla jsem je jedním dechem. Proto bylo jednodušší a férovější vybrat náhodně. Zadala jsem proto čísla do generátoru náhodných čísel a vítězem se stal komentář č. 25:

Generátor náhodných čísel-page-001

Milá Pavlo,děkuji Vám za výborný recept na Prošívanou deku. Díky němu jsem vlastně poznala Váš blog. A jak jsem tak jukala na ostatní recepty nebude jistě tento jediný, který vyzkouším :) Přeji Vám a celé Vaší rodině krásný podzim. Karolína :)

VELKÁ GRATULACE KAROLÍNĚ!!

Karolíno, prosím tě, pošli mi svoje kontaktní údaje na drobecky.blog@gmail.com a já ti knihu obratem pošlu.

Všem co se soutěže zúčastnili moc děkuji za milé komentáře. Některé mě opravdu hodně dojaly!! Jste skvělí!

Žádné komentáře:

Okomentovat