neděle 1. srpna 2010

Poprvé na prvního (srpna) - vítejte!

Už delší dobu jsem si chtěla založit blog, ve kterém bych psala o zdravých jídlech. a zdravém životním stylu. Ale dlouho jsem se odhodlávala... Přece jenom existují předsudky, že zdravé jídlo nerovná se dobré jídlo a ti co dávají přednost cuketě před bůčkem jsou často považováni za podivíny. Je pravda, že i když jsem bůček neměla už hodně dlouhou dobu, tak nejím jenom kořínky a klíčky jak si někdo může myslet. I maso si občas dám. A ráda.  A jednou do roka klidně i špekáček na ohni. Podstatou je, že kladu důraz na kvalitní suroviny, dávám přednost českým výrobkům a nejraději nakupuji u nás na Zelňáku.

Nechci nikoho do ničeho nutit, ale pro ty co by třeba měli jen trochu zájem bych chtěla tímto blogem ukázat, že i zdravé jídlo dokáže být nejen poživatelné, ale i chuťově vynikající. Můj manžel je toho důkazem, neboť právě jeho jsem tu onu cuketu naučila jíst... :-). A nenásilně.

Pokud se Vám tu bude něco líbit (nebo nelíbit), neváhejte a příspěvek okomentujte. Budu ráda za každou zpětnou vazbu. Přeji pěkné čtení.

Žádné komentáře:

Okomentovat