sobota 1. listopadu 2014

Nohy v teple: capáčky Lodger

Od dubna do října nenosím ponožky. Nemám prostě ráda pocit přehřátých nohou a tak ponožky nazouvám pouze v nejnutnějších případech. Dokonce ani do běžeckých bot nenosím ponožky, ale naštěstí jsem si oblíbila boty Nike Free Run, do kterých se ponožky nosit nemusí a tak běhám bez nich. Kuba je myslím po mně. Kdyby mohl, chodí bosky od rána do večera a vůbec mu nevadí, že má nohy jako led. Vzteká se, když mu ponožky chceme obléct a tak děláme aspoň kompromis, kdy je sice na boso, ale má papučky. Občas přijde a má jen jednu ponožku nebo jednu papučku a tak je nespokojenější.
Po kom bude Anička to ještě nevím. Zatím si ponožky nevědomky zkopává, ale myslím, že to je problém všech miminek. Ještě naštěstí nemůže protestovat tak je na mě, abych ji udržovala nohy v teple.
DSC_3028
Teď před zimou jsme hledali něco, co bychom dali Aničce na nohy, když s ní jdeme ven s kočárkem nebo když jedeme autem a Anička je ve v autosedačce (ve vajíčku). Ponožky jsou příliš tenké a tak bylo potřeba sehnat nějaký návlek na ně. Koukali jsme po různých capáčkách a nejvíce se nám líbily ty od firmy Lodger. Firmu Lodger máme moc rádi. Pro obě děti od nich máme spoustu věcí – od dek přes ručníky až po fusak do kočárku – a všechny mohu doporučit bez sebemenších výtek. Věci jsou stylové, nadčasové a opravdu perfektně vymyšlené!
DSC_3016 
Proto jsem byla přešťastná, když jsem měla možnost vyzkoušet tyto capáčky z eshopu Prodeti.cz výměnou za recenzi.
Když jsem capáčky objednávala, měla Anička zrovna 2 měsíce. Ale protože není žádný drobek, objednala jsem je rovnou ve velikosti 3-6 měsíců. A dobře jsem udělala. Pochybuji, že by velikost 0-3 měsíce vůbec obula a jsem přesvědčená, že Aniččiných 6ti měsíců se nedožijí. Pokud tedy nad těmito capáčky uvažujete, doporučuji vzít větší velikost.
DSC_3026
Jinak jsou ale capáčky skvělé. Lehce se nazouvají a dobře drží na nožičce díky upínání na suchý zip.
DSC_3018DSC_3019
V neposlední řadě se mi moc líbí! Nejsme moc na sladké růžové věci a tak jsme uvítali právě tuto antracitovou variantu. V kombinaci s červeno bílými štítky a popisky jsou opravdu moc pěkné a ke všemu se hodí!
DSC_3020DSC_3021
Capáčky využíváme kdykoli jdeme s Aničkou ven, takže minimálně jednou denně. Jsou skvělé nejen do kočárku, ale také pro případ, kdy nosím Aničku v nosítku a nožičky ji koukají ven. Nikdy se nestalo, že bychom přišli domů a Anička měla studené nožky. Taky paní doktorka nás po příchodu na kontrolu pochválila, že má Anička krásně teplé nožičky :-). S capáčky jsme tedy maximálně spokojeni a jsem si naprosto jistá, že až z těchto Anička vyroste (asi tak příští měsíc…), budeme kupovat stejné, jen ve větší velikosti.
DSC_3260
Zachytit Aniččiny nožičky v klidu bylo fakt umění… :-)
DSC_3027DSC_3029
Ještě tu musím uvést jednu parádní věc, která mě překvapila, když mi přišel z eshopu Prodeti.cz balíček s objednanými věcmi. Přímo v balíčku je samolepící odpovědní štítek, který nalepíte na balík, pokud chcete zboží vrátit a balík podáte na libovolné poště v ČR. A co je na tom nejlepší? Poštovné hradí adresát! Tuto službu jsem viděla poprvé a musím říct, že se mi moc líbí.
Otázka: A jak vy udržujete nohy v teple – sobě a svým dětem?
Prohlášení: Tento produkt mi byl poskytnut zdarma výměnou za jeho recenzi. Všechny názory, které zde uvádím jsou ale pouze mé a nikým ani ničím neovlivněné. Na svém blogu uvádím pouze ty výrobky, za kterými si stoprocentně stojím a které mohu doporučit.

3 komentáře:

  1. Ahoj Pavli, jsou fakt super, druhé miminko plánujeme na jaro, ale kdyby to náhodou :-) nevyšlo, tak tyto budou naše! Vůbec si nevzpomínám, co měl na nohách Vojta, naše listopadové mimi. Když byl malý tak jsem nechápala, jak si kamarádky se staršími dětmi nemůžou nepamatovat tak důležitý věci, jako kolikrát za den kojily, co dávaly jako první příkrm, apod. a už je to tady, takovou zásadní věc si nepamatuju!
    Jinak jedeš holka, držím pěsti ve všem co děláš a ráda se nechávám inspirovat, Iva Kapp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivi! Já si spoustu věcí taky nepamatuju, proto mám blog :-)

      Vymazat