úterý 18. února 2014

Jsem zpět!

Tak už jsme přestěhovaní. Hurá!! Pár krabic nám sice ještě v předsíni překáží, ale ty mi rozhodně nevadí. Teda zatím… Řeknu vám za týden :-).

Balení ve starém bytě…

DSC_1501

Takových “aut” bylo nespočet…

IMG_1960IMG_1961

Dokonce jsem našla i svůj počítač a zvládla jsem se připojit k internetu tak už můžu normálně fungovat, tj. psát blog.

Kuchyně už je sice taky uklizená a jakž takž uspořádaná, ale i přes to jsme zatím spoléhali jen na manželovy rodiče, kteří nás zásobili jídlem nebo na restaurace. Ale už se těším až něco dobrého uvařím a hlavně upeču!

Před…

IMG_1983

po…

IMG_1985

Nedělní snídaně: tady to vypadá ještě pěkně…

IMG_1986

(různé vločky s kefírem a banánem)

IMG_1987

… ale to okolí - Kubovy hračky v kuchyni…

IMG_1988

… nevybalené tašky z hor…

IMG_1989

… přepravky na kuchyňské lince (a v pozadí je nedělní snídaně)…

IMG_1990

Na změnu jsme se moc těšili a tak i ten několika denní diskomfort se dal dobře snést. Pomohlo nám, že Kubu hlídali manželovy rodiče (i přes noc) a tak nám odpadla jedna velká starost a mohli jsme se pilně věnovat jen těm krabicím.

Ve starém bytě nám zbývá snad jen jedna skříň do pracovny, ale tu nám tam nový a hodný pan majitel (švagr) ještě pár dní nechá, než tu pro ni najdeme místo.

Ještě to tu není zdaleka dokonalé a bojím se, že nikdy nebude, ale pokud budete chtít, ráda vás tu virtuálně provedu. Teda aspoň po těch zajímavých místech :-).

A zítra se těšte, čeká vás dlouhý článek! A napovím, že nebude o jídle…

 

Otázka: Stěhovali jste se někdy? Jak to probíhalo? Šli byste do toho znovu?

5 komentářů:

  1. Úplně rozumím, co se teď u Vás odehrává :) My se právě stěhujeme, ale z obrovského domu do malého bytečku, a tak to počítáme zabere celý týden, protože co je člověk schopen za těch let nashromáždit, obzvlášť, když je na to prostor, je až k nevíře! A tak se třídí a balí a přemisťuje a vyhazuje...no, snad mě to potká zas až za hodně dlouho! Tak ať se Vám v novém pohodlně bydlí a těším se na povídání nejen z nové kuchyně :) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. my se stehovali pred tremi roky do jineho statu.tehdy jsme meli par veci.ted jsme do naseho pidibytecku natahali i posilovaci stroj.zabydlovani trva strasne dlouho.ale je to krasa citit se doma:-))

    OdpovědětVymazat
  3. My se stěhovali do velkého bytu před 2,5 roky, mně se to líbilo, protože to znamenalo NUTNOST probrat všechny věci a rozmyslet se, co vzít s sebou + jsem si konečně mohla odstěhovat veškeré knihy od rodičů do svého + nutnost kupovat nové krásné věci do velkého bytu :-)
    Takže já bych se stěhovala klidně každý rok, mám to po babičce, ta se stěhuje taky pořád :-)
    Ať se vám hezky bydlí. Na fotky z domečku jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji Ti, ať se brzy zabydlíš podle svých představ. PS: kuchyně vypadá krásně

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct že tyhle přepravky, jsou opravdu nejlepší na stěhování dají se dobře skládat Ina sebe a jsou dobré třeba i na uskladňování věci třeba jako ovoce a zeleniny někde ve sklepě. Taky je dost často používáme na různé věci. Myslím že se jim říká potravinářské bedýnky.

    OdpovědětVymazat