středa 3. září 2014

Cvičení v těhotenství

Jak mnozí z vás ví, v těhotenství s Aničkou jsem byla dost aktivní. Běhala jsem do 7. měsíce, posilovala v rámci lekcí fitmami a navštěvovala lekce jógy pro těhotné. Mimo to jsem neustále běhala za dvouletým Kubou, který rozhodně neposedí v klidu.

Když jsem byla těhotná s Kubou (první těhotenství), ve cvičení jsem byla trochu opatrnější, ale i tak jsem zůstala aktivní – denně jsem chodila na vycházky a občas jsem si chodila zaplavat.

Každé těhotenství je jiné, ale pokud to zdravotní stav dovolí, každá nastávající maminka by měla být po dobu svého těhotenství aktivní. A to i ta, která před otěhotněním aktivní nebyla – stačí půlhodinka chůze pětkrát týdně! Být aktivní v těhotenství má totiž spoustu pozitiv – od zmírnění nevolností a dalších nepříjemností souvisejících s těhotenstvím po snazší porod – a navíc zlepšuje náladu!

obrázek 2 (8)

Jaká další pozitiva cvičení v těhotenství skrývá, jaké aktivity jsou pro nastávající maminky vhodné a jakým aktivitám se vyvarovat, se můžete dočíst v článku, který jsem napsala pro TrvaleFit.cz.

Odkaz na článek je zde.

1 komentář:

  1. Ahoj Pavlo, moc fandím tvojí aktivitě a doufám, že se články na toto téma dostanou brzo do širšího povědomí veřejnosti. Mám kolem sebe několik "těhulí", které celé těhotenství tráví jídlem a spánkem a myslí si, že tím svoje dítě chrání... Není divu, že pak máme jako národ takové problémy se zdravým životním stylem.

    OdpovědětVymazat