pondělí 20. dubna 2015

Tepláky s hvězdami

Anička rozhodně není legínový typ. Trochu mě to mrzí, protože se mi legíny líbí a přijdou mi holčičí i v ne příliš holčičích barvách, ale její baculatá stehýnka v nich vypadají ještě víc baculatě. Myslím, že až povyroste a začne chodit, k legínám se zase vrátíme, ale pro teď se musíme spokojit s tepláky. Po Kubovi jich Anička má mraky – spoustu modrých (světle, tmavě), šedých, zelených, tlustých, tenkých, pruhovaných i jednobarevných. Dokonce jsem si všimla, že pár jich je na kolenou prošoupaných. O tepláky tedy rozhodně nemá Anička nouzi. Jenže jsou výhradně klučičí…

DSC_4607

Také jste si všimli, kdo máte kluka a holku, že klučičí věci jsou oproti těm holčičím větší, i když jsou podle etikety stejné velikosti? Přijdou mi asi širší, někdy i delší, nevím, prostě na Aničce tak trochu plandají (a to není žádný střízlík), i když holčičí věci stejné velikosti ji sednou pěkně. Myslela jsem si, že to může být tím, že je Kuba už vytahal, ale stejně se chovalo i oblečení nově zakoupené (ano, Aničce jsem koupila pár triček z klučičího oddělení :-) ).

DSC_4624

A tak aby Anička byla fešanda a měla pár kousků oblečení, co ji pěkně sednou a jsou na první pohled holčičí, rozhodla jsem se objednat ji tyto tepláky značky Wendee z internetového obchodu prodeti.cz .

DSC_4602

Jak už asi víte, nejsem moc zastáncem růžového oblečení a Aničku tak v něčem růžovém uvidíte opravdu výjimečně. Tyto tepláčky jsou šedé (moje oblíbená barva co se týče oblečení pro Aničku), ale aby bylo poznat, že jsou holčičí, mají u pasu vyšitou růžovou, žlutou a bílou hvězdičku.

DSC_4604

Na první pohled tepláčky vypadají hodně pohodlně a i na omak jsou velice měkké. Líbí se mi široká guma v pase, která pěkně sedí. Věřím, že kdyby Anička věděla o čem to tu píši, dala by tepláčkům deset bodů z deseti.

DSC_4616

Anička má v osmi měsících 72cm a 7,9 kg a tak jsem objednala velikost 80. Velikostně ji sedí akorát, nezdá se mi, že by ji byly velké nebo malé. Ani při praní se nesrazily a pořád drží tvar.

DSC_4608

Anička nevydrží v klidu tepláčky ji v pohybu vůbec nebrání.

DSC_4611

Už jen focení bylo docela náročné…

tepláky

Kdo hledá stylové a kvalitní tepláčky, tyto můžeme jen doporučit!

A už zase někam pádí…

DSC_4625

Prohlášení: Tento produkt mi byl poskytnut zdarma výměnou za jeho recenzi. Všechny názory, které zde uvádím jsou ale pouze mé a nikým ani ničím neovlivněné. Na svém blogu uvádím pouze ty výrobky, za kterými si stoprocentně stojím a které mohu doporučit.

1 komentář: